V prípade, že došlo k chybe, môže sa objaviť chybová hláška.
- Aplikácia nerozpoznala kód. Čo môžete urobiť:
- Skontrolujte, či je GPS zapnuté a skúste znova.
- Zaplaťte v obchode pri pokladnici.
- Niekedy chybová hláška znamená, že sa aplikácia zasekla. V tom prípade môžete:
- skúsiť znova;
- preinštalovať aplikáciu;
- zaplatiť v obchode pri pokladnici.
- Čas vypršal:
Keď platíte so Shell SmartPay, po schválení platby máte 90 sekúnd na to, aby ste začali tankovanie. Nestihli ste to? Tak to skúste znova alebo zaplaťte v obchode pri pokladnici.
- Mobilná platba bola zrušená:
Obsluha čerpacej stanice zrušila vašu platbu pred tým, než sa transakcia mohla začať. V tom prípade zaplaťte v obchode pri pokladnici.