Ostatné dotazy
- Poslal/a som cez Shell online účet pozvánku inej karte, ale tá nie je stále prepojená s mojou kartou.
- Ako fungujú rodinné karty?
- Je možné používať kartu ktoréhokoľvek účastníka rodinného programu na výmenu odmien za body?
- Ako môžem skončiť účasť v Rodinnom programe?
- Akým spôsobom je možné požiadať o účasť v Rodinnom programe?
- Nechcem dostávať žiadne ponuky.
- Chcem dostávať ponuky prostredníctvom SMS/e-mailu/mobilnej aplikácie.
- Splnil/a som podmienky kampane (ponuky) na pripísanie bodov, tie mi však pripísané neboli.
- Neaktivoval/a som ponuku, dostanem body aj tak?
- Vymazal/a som SMS/e-mail a nepamätám si detaily ponuky. Čo by som mal/a urobiť?
- Prečo nedostávam nijaké ponuky?
- Prostredníctvom Shell som poslal pozvánku inej karte, nie je však spojená s mojou kartou.
- Prečo dostávam ponuku na typ paliva, ktorý netankujem?
- Prečo nie je možné možné získať zľavu na palivo prostredníctvom inej ako hlavnej karty?
- Prečo nemôžem vidieť údaje o transakciách na členskej karte na mojom hlavnom profile?