Členstvo v programe
- Chcem sa stať členom Shell ClubSmart. Ako sa môžem zaregistrovať a personalizovať si kartu?
- Ako postupovať v prípade straty, odcudzenia alebo poškodenia Shell ClubSmart karty?
- Ako môžem skončiť účasť v programe Shell ClubSmart?
- Registrácia bola neúspešná. Čo sa mohlo stať?
- Môj zostatok bodov nie je aktuálny
- Prečo si musím registrovať svoju Shell ClubSmart kartu?
- Zabudol/-la som heslo. Čo mám robiť?
- Prečo nemám prístup k svojmu Shell ClubSmart účtu?
- Nechcem dostávať žiadne správy (e-mail/push notifikácia), ako môžem zmeniť nastavenie?
- Čo sa stane s mojimi údajmi poskončenia Vašej účasti v programe Shell ClubSmart?
- Informoval/a som Shell o zmene mojej adresy, ale ich oznámenia sú stále zasielané na moju starú adresu, prípadne ich nedostávam vôbec.
- Systém mi nedovolí zmeniť moje heslo.
- Prečo systém nemôže rozoznať moje údaje?
- Dostal/a som správu, že karta je zablokovaná. Čo mám urobiť?